Пошуковий запит: (<.>A=Лаврова Ю$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Лаврова Ю. В. Визначення конкурентного потенціалу готелю [Електронний ресурс] / Ю. В. Лаврова // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва. - 2012. - № 2. - С. 40-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/piprp_2012_2_10
|
2. |
Лаврова Ю. В. Інтереси економічних агентів підприємства як основа визначення стану його фінансової безпеки [Електронний ресурс] / Ю. В. Лаврова // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2014. - Вип. 45. - С. 97-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2014_45_21
|
3. |
Горєлов Д. О. Формування управлінських бізнес-процесів у структурі управління авторемонтного підприємства [Електронний ресурс] / Д. О. Горєлов, Ю. В. Лаврова // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва. - 2011. - № 1. - С. 7-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/piprp_2011_1_3
|
4. |
Лаврова Ю. В. Оцінка результативності організації управлінської діяльності на підприємстві [Електронний ресурс] / Ю. В. Лаврова // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва. - 2013. - № 2. - С. 47-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/piprp_2013_2_12
|
5. |
Горєлов Д. О. Формування циклу бізнес-процесів управління маркетинговою діяльністю транспортного підприємства [Електронний ресурс] / Д. О. Горєлов, Ю. В. Лаврова // Бізнес Інформ. - 2014. - № 2. - С. 176-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_2_31 Розглянуто проблеми організації процесу управління маркетинговою діяльністю підприємства. Уточнено модель послуг транспортного підприємства і наведено рівні послуги: основна, реальна, розширена, очікувана та перспективна послуга, визначено їх структуру. Запропоновано розмежувати планування та реалізацію транспортної послуги за її рівнями, кожному з яких відповідатиме окремий бізнес-процес управління. Розкрито особливості використання інструментів традиційного, внутрішнього та інтерактивного маркетингу щодо ринку транспортних послуг. Визначено структуру об'єкта під час управління маркетинговою діяльністю транспортного підприємства. На основі циклу Демінга (Deming) сформульовано загальні засади формування бізнес-процесів управління маркетинговою діяльністю: "Motivation - Рlаn - Dо - Сhесk - Асt". Запропонований цикл забезпечуватиме безперервне вдосконалення вказаних бізнес-процесів підприємства згідно з міжнародними стандартами якості ISO.
|
6. |
Лаврова Ю. Оцінка конкурентного потенціалу підприємства [Електронний ресурс] / Ю. Лаврова // Економічний аналіз. - 2013. - Т. 12(3). - С. 231-235. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2013_12(3)__50
|
7. |
Лаврова Ю. В. Формування системи показників оцінки фінансової безпеки автотранспортного підприємства [Електронний ресурс] / Ю. В. Лаврова, І. Б. Грознов // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2012. - Вип. 38(додаток). - С. 55-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2012_38(dodatok)__12
|
8. |
Лаврова Ю. В. Маркетингова складова в системі управління економічною безпекою підприємства [Електронний ресурс] / Ю. В. Лаврова, К. О. Кізіма // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2012. - Вип. 38(додаток). - С. 59-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2012_38(dodatok)__13
|
9. |
Лаврова Ю. В. Механізм забезпечення фінансової безпеки підприємства [Електронний ресурс] / Ю. В. Лаврова // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2010. - № 29. - С. 127-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2010_29_31
|